icon-close

Klantenservice | Vazen Atelier

Contact

Heb je vragen of heb je advies nodig? Ons team staat voor je klaar.

Kijk ook even naar de onderstaande Veelgestelde vragen, jouw antwoord staat hier wellicht al tussen.

 

Telefoon & e-mail

Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 10:00 en 17:00.

Telefonisch via 0252-523625 en per e-mail via [email protected].

 

Contactformulier

Uiteraard kun je ook onderstaand contactformulier invullen, wij nemen dan de volgende werkdag contact met je op. 

Neem contact met ons op

Veelgestelde vragen / FAQ's

  • Hoe bestel ik een artikel in de Vazen Atelier-webshop?

    Het plaatsen van een bestelling is heel eenvoudig. Als je jouw keuze hebt gemaakt, plaats je jouw artikel(en) in het winkelmandje. Vanuit het winkelmandje kun je in drie stappen heel eenvoudig je bestelling afrekenen.

     

  • Hoe kan ik zien of een item uit voorraad leverbaar is?

    In onze webshop staat bij ieder item vermeld of het op voorraad is. Wanneer een item niet op voorraad is, kun je deze pre-orderen. Er staat dan 'In backorder' bij vermeld, met daaronder de verwachte leverdatum.

     

  • Moet ik een account hebben om een bestelling te kunnen plaatsen?

    Je hebt geen account nodig om een bestelling te kunnen plaatsen. Je kunt namelijk ook als gast een bestelling plaatsen en afrekenen. De voordelen van het aanmaken van een account is dat je in het 'Mijn Account'-gedeelte de status en de historie van je bestelling(en) kunt zien, dat jouw gegevens blijven opgeslagen voor een volgende bestelling en dat je Favorieten kunt opslaan.

     

  • Welke betaalmethoden accepteren jullie?

    Bestellingen kunnen op verschillende manieren betaald worden. Momenteel bieden wij de volgende betaalmethodes aan:

    • IDeal
    • VISA
    • Mastercard
    • Maestro
    • PayPal
    • Overboeking
    • American Express

     

  • Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten zodra ik betaald heb?

    Als een item op voorraad is, versturen we deze normaal gesproken de volgende werkdag. Bij producten 'In backorder', grotere items zoals bijzettafels en lampen met lampenkappen kan dit een aantal dagen langer duren.

     

  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen ?

    Ja, je kunt jouw bestelling ook afhalen bij ons distributiecentrum. Dit gaat wel alleen op afspraak, neem hiervoor contact met ons op. Nota bene: Vazen Atelier is onderdeel van interieurgroothandel Van Roon Living, daarom is de toegang tot onze showroom enkel open voor branchegerichte KvK-houders.

     

    Afhaaladres:

    P van Roon BV - Vazen Atelier

    Weerlaan 1

    2181 HG Hillegom

     

  • Bezorgen jullie gratis ?

    Alle bestellingen boven de € 200,- worden kosteloos verzonden. Voor orderbedragen lager dan € 200,- rekenen wij  €5,95 additionele verzendkosten.

     

  • Hoe houden jullie mij op de hoogte van de status van mijn bestelling ?

    Zodra wij jouw betaling hebben ontvangen, sturen wij hier een bevestiging van inclusief de verwachte leverdatum. Als jouw bestelling eenmaal is verstuurd, ontvang je een track & trace-code. En wanneer de bestelling afgeleverd is, ontvang je hier ook bericht van.

     

     

  • Binnen welke termijn kan ik retourneren ?

    Je kunt jouw aankoop binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Bekijk hier de volledige voorwaarden.